Feedback from Listeners in São Tomé e Príncipe/ Reação dos ouvintes em São Tomé e Príncipe

Several days ago, we received video messages from listeners in São Tomé e Príncipe. The presenters asked listeners to share their thoughts about the program, and if they had a particular message that spoke to them in a special way. Below are transcripts from some of their responses:

“My name is Abílio. I have been following this program every Tuesdays and Thursdays. It is very good and extremely important for our country because it declares the Word of the Lord. Everyone has the opportunity to hear about the love of God, whether they are at home or away. All are reached with the preaching of the gospel. During this Easter season, the message that touched my heart the most was “Spit on the face of Jesus”, based on Matthew 26. I understood how Jesus suffered because of my sins and the sins of mankind. I also understood that we were lost, hell bound, and Jesus saved us from our sins. Therefore, I want to love God more and serve with gratitude for what Jesus did for me on the cross. This program must continue because it has been a blessing to our country, with tremendous impact on the lives of many. Many people have been talking about the significance and benefits of this program.”    Abílio P.

“My name is Abaki. I follow the program every time I’m on a break at work. This is an evangelical program that brings the Word of God to our people. There has never been one like it on the national radio station. The message that touched my heart the most was “My Grace is Sufficient for you”. Thank you to everyone that works on this program because it is reaching many people with the Word of God.”   Abaki M.

“My name is Carlos. I want to first of all thank God, and second thank all the brothers in Christ who put this program on the national radio station in our country. This program has been greatly blessing my life and my family. I believe it has been blessing others as well, especially young people, who need a deeper knowledge of the Word of God. Among the various messages during the week of Easter, the one that touched my heart the most was “Palm Sunday”. I hope this program will continue indefinitely because our country needs God, especially during these difficult times.”    Carlos J.

________________________________________________________________________________________________________

Alguns dias atrás recebemos mensagens de vídeo de ouvintes em São Tomé e Príncipe. Os apresentadores do programa pediram aos ouvintes para compartilharem seus pensamentos sobre o mesmo, e se eles tinham uma mensagem que lhes tocou de uma maneira especial. Abaixo estão transcrições de algumas respostas deles:

“Eu sou Abílio. Tenho acompanhado este programa todas as terças e quintas-feiras. É muito bom e extremamente importante para o nosso país porque faz a divulgação da Palavra de Deus. Todas as pessoas tem a oportunidade de ouvir do amor de Deus, quer etejam em casa ou fora de casa. Todas são alcançadas com a pregação do evangelho. Neste período da Páscoa, a mensagem que mais tocou o meu coração foi: “Cuspe no Rosto de Jesus”, baseada em Mateus 26. Entendi como Jesus sofreu por causa dos meus pecados e dos pecados da humanidade. Entendi também que estávamos na condição de perdidos, caminhando para o inferno e Jesus nos salvou de nossos pecados. Portanto, desejo amar mais a Deus e servir com gratidão por aquilo que Jesus fez por mim na cruz. Este programa deve continuar porque tem sido uma benção para o nosso país, com impacto tremendo na vida de muitos. Várias pessoas tem falado da importância e dos benefícios deste programa.”    Abílio P.

“Chamo-me Abaki. Acompanho o programa todas as vezes que estou de folga no meu trabalho. É um programa evangélico que leva a Palavra de Deus ao nosso povo. Nunca tivemos um programa igual na Rádio Nacional. A mensagem que mais falou ao meu coração foi: “A Minha Graça te Basta”. Agradeço a todos que trabalham neste programa, pois está a alcançar muita gente com a palavra de Deus.”    Abaki M.

“Meu nome é Carlos. Agradeço primeiramente à Deus e em segundo lugar agradeço à todos os irmãos em Cristo que têm colocado este programa na Rádio Nacional no nosso país. Este programa tem abençoado bastante minha vida e minha família. Creio que tem abençoado também muitas pessoas, especialmente jovens, que precisam de um conhecimento mais profundo da Palavra de Deus. Entre várias mensagens da semana da Páscoa, a que mais falou ao meu coração foi a de “Domingo de Ramos”. Espero que este programa continue para sempre porque nosso país precisa de Deus, especialmente nestes dias difíceis.”    Carlos J.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.